Nordenkampen till helgen

Så i dag blev det klart att jag representerar Sverige på Nordenkampen nu till helgen, även det på hemmaplan i Växjö. Jag är riktigt glad över det och ser fram mot det grymt. I Växjö har de smällt upp en ny fantastisk inomhushall med sex banor runt (det enda i sitt slag i Sverige) och förhoppningsvis kommer atmosfären vara riktigt bra. Min form känns stigande, så förhoppningsvis kan vi putsa årsbästat lite nu på lördag.

Nordenkampen sänds på Tv4 Sport mellan kl17 och 19:50 på lördag.


Comments

One response to “Nordenkampen till helgen”

Leave a Reply