EM-dags!
Comments
2 responses to “EM-dags!”
-
Hej Stefan!
Vill skicka ett STORT GRATTIS till Dig för ett fint personligt rekord. Att dessutom göra det i ett stort mästerskap skapar ju extra glans runt rekordet.
Strongt!
Önskar nu Dig och Dina lagkamrater lycka till i stafetten.Hälsningar från pensionärsfåtöljen.
/Lennart
-
Tack så mycket Lennart!
Det var mycket inspirerande. Det är inte så långt fram till de allra bästa.
Ha det gott!
-

Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.