Tärnhuvud, EM i Helsingfors


Comments

2 responses to “EM-dags!”

  1. Lennart Wik Avatar
    Lennart Wik

    Hej Stefan!
    Vill skicka ett STORT GRATTIS till Dig för ett fint personligt rekord. Att dessutom göra det i ett stort mästerskap skapar ju extra glans runt rekordet.
    Strongt!
    Önskar nu Dig och Dina lagkamrater lycka till i stafetten.

    Hälsningar från pensionärsfåtöljen.

    /Lennart

    1. Stefan Avatar
      Stefan

      Tack så mycket Lennart!

      Det var mycket inspirerande. Det är inte så långt fram till de allra bästa.

      Ha det gott!

Leave a Reply