Stockholm över helgen

I helgen var jag som bekant på Friidrottsgalan där det bjöds på god mat, trevlig stämning och trevligt sällskap. Som toppen på allt fick jag också utmärkelsen “Årets prestation på Finnkampen” efter mina insatser där, vilket naturligtvis var otroligt roligt.

Helgen förlöpte i ett högt tempo och det var riktigt roligt hela tiden. Tack Johannes för mat och husrum. Varje gång man kommer till Stockholm blir jag påmind om hur spännande det är att åka tunnelbana.


Comments

2 responses to “Stockholm över helgen”

  1. Lekledarn Avatar
    Lekledarn

    Som lök på laxen och grädde på moset! Congrats!

  2. Johannes Avatar
    Johannes

    bunneltana! ;P
    Nöjet var helt på min sida! Ses snart!

Leave a Reply