I morse var jag med i morgonsändningen i kanalen med det passande namnet Radio Guld. Vi snackade lite om säsongen, livet som sprinter och det stundande SSG Wind Sprint.
Kanske min medverkan i Guld kan leda till guld. Vem vet!
I morse var jag med i morgonsändningen i kanalen med det passande namnet Radio Guld. Vi snackade lite om säsongen, livet som sprinter och det stundande SSG Wind Sprint.
Kanske min medverkan i Guld kan leda till guld. Vem vet!
Never heard. Finns den på nätet?
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.