20120518-092546.jpg

I morse var jag med i morgonsändningen i kanalen med det passande namnet Radio Guld. Vi snackade lite om säsongen, livet som sprinter och det stundande SSG Wind Sprint.

Kanske min medverkan i Guld kan leda till guld. Vem vet!


Comments

2 responses to “Radio Guld”

  1. Never heard. Finns den på nätet?

    1. Stefan Avatar
      Stefan

      Du kanske inte bor i Sundsvall heller? På nätet finns den på http://www.guld.nu.

Leave a Reply