För tillfället har jag vila från träningen, vilket också kanske kan skönjas i denna blogg! 😉 Det är med både förtjusning och rastlöshet jag har denna vila. Efter säsongen behöver man koppla av ett tag och vila upp i synnerhet huvudet efter 3,5 månads intensivt tävlande men samtidigt skruvar man på sig lite eftersom man är så van att alltid vara i gång. För att stilla min rastlöshet drog jag och min vän Johannes till gymmet för att bli av med lite överskottsenergi. Det slutade med att undertecknad slog nytt personligt rekord i bänkpress, 100 kg! Inte illa för att vara före försäsongen.
Det är naturligtvis inte bara sofflocket som gäller. Just nu läser jag juridik på Mittuniversitetet, något som är riktigt intressant! Häromdagen avhandlades avtalsrätt och gårdagens föreläsning innehöll köp- och konsumenträtt. Det känns som att det är bra att kunna detta även för situationer man kan råka ut för i det civila livet. Resten av hösten ska jag försöka förkovra mig inom det juridiska området, vi får se hur det går.
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.